Чатбот с изкуствен интелект на VFS Global за оптимизиране на заявленията за визи за Обединеното кралство

С новата технология VFS се стреми да намали времето за чакане и да изпраща навременни актуализации и насоки на кандидатите за виза за Обединеното кралство по целия свят.

Чатбот с изкуствен интелект на VFS Global за оптимизиране на заявленията за визи за Обединеното кралство featured image

Специалистът в областта на аутсорсинг услугите VFS Global представи нов чатбот с изкуствен интелект, който улеснява кандидатстването за визи за Обединеното кралство в 141 държави. От първоначалното си пускане в Лондон и Дубай чатботът подобрява достъпността, ограничава времето за чакане и подобрява цялостното потребителско преживяване.

Тъй като международните пътувания отново са в подем, кандидатите за виза за Обединеното кралство обикновено се сблъскват със забавяния и чакат дълго време за отговор. Ето защо новият чатбот с изкуствен интелект на VFS Global е добре дошло нововъведение.

Претоварен визов процес

VFS Global, най-големият в света доставчик на аутсорсинг на визови услуги, обработва милиони заявления годишно. По-специално, компанията работи в тясно сътрудничество с Министерството на вътрешните работи на Обединеното кралство за обработване на молби за визи за Обединеното кралство.

Поради нарастващото търсене визовите центрове са препълнени със запитвания. По-конкретно, кандидатите често се сблъскват с неактуални често задавани въпроси или с дългото време за отговор по имейл. В резултат на това те се разочароват. В същото време качеството на услугите на визовите центрове се влошава.

За да се справи с този проблем, VFS Global се обърна към изкуствения интелект. Съответно чатботът предлага незабавна помощ, като същевременно освобождава персонала за сложни проблеми.

Чатботът с изкуствен интелект на VFS Global

Дизайнът на новия чатбот с изкуствен интелект му позволява да отговаря на често задавани въпроси в реално време. Освен това той работи 24 часа в денонощието, 7 дни в седмицата и поддържа множество езици.

Освен това тя се интегрира със системи за проследяване на приложения. Така кандидатите вече могат да получават актуализации или насоки, без да разговарят с агент.

Освен това, за разлика от традиционната поддръжка на клиенти, този инструмент с изкуствен интелект непрекъснато се учи и адаптира. С течение на времето той предоставя по-точни и подходящи отговори.

Най-важното е, че това улеснява процеса както за потребителите, така и за персонала.

Глобално внедряване на VFS

След дебюта си в Дубай и Лондон чатботът вече е достъпен в 141 държави. Като цяло това широко разпространение отразява доверието на VFS Global в инструмента.
VFS Global избра Дубай и Лондон поради големия обем на визите и технологичната им готовност. Освен това тези градове служат като основни центрове за пътуване в Обединеното кралство.

Занапред VFS Global планира да разшири функциите на чатбота. С течение на времето той ще може да обработва по-сложни запитвания или да поддържа други визови категории.

Големи ползи за кандидатите за VFS

Чатботът е печеливш за кандидатите за виза. Например, той съкращава времето за отговор и премахва езиковите бариери. По-важното е, че намалява стреса по време на често сложния процес на кандидатстване.

Освен това правителствата също се възползват от чатбота. По-специално, технологията намалява натиска върху визовите центрове и рационализира обслужването на клиентите. Вследствие на това те могат да разпределят ресурсите си по-ефективно.

Като цяло този ход определя и една тенденция. Например цифрови инструменти като чатботове с изкуствен интелект скоро могат да станат стандартни за пътническите и имиграционните услуги по целия свят.

Към по-интелигентно пътуване

„Внедряването на чатбота с изкуствен интелект на VFS Global демонстрира нашия постоянен ангажимент да гарантираме, че нашите визови услуги са достъпни, ефективни и отговарят на нуждите на всички клиенти“, отбеляза Джен Видлър, заместник-директор на отдел „Операции с различни услуги“ на VFS Global, „Визи, статуси и информационни услуги“, Група за обслужване на клиенти, „Визи и имиграция на Обединеното кралство“.

„Осигуряването на незабавен достъп до точна информация за процеса на кандидатстване за виза ще гарантира, че ще продължим да предлагаме най-добрите услуги на нашите клиенти“, добави тя.

Тъй като компанията инвестира в автоматизация и цифрови инструменти, стартирането на услугата е знак за дългосрочния ѝ фокус върху интелигентните решения за пътуване. С нарастването на изискванията за визи технологии като чатботовете с изкуствен интелект ще играят все по-голяма роля в глобалната мобилност.

Снимка от freepik

Свързани статии

Бюлетин

лого

Службата ETA в Обединеното кралство предоставя многоезична информация за влизане в Обединеното кралство. Службата е независима от и не е свързана с правителството на Обединеното кралство.


Всички права запазени. UK ETA OFFICE 2025©