Рекламата „С участието на ВЕЛИКА БРИТАНИЯ“ представя емблематични места за снимане

Рекламата "Великобритания в главната роля" отвежда зрителите на вълнуващо пътуване през някои от най-незабравимите места на големия екран в Обединеното кралство.

Рекламата „С участието на ВЕЛИКА БРИТАНИЯ“ представя емблематични места за снимане featured image

Новата глобална кампания на VisitBritain „В главната роля е Великобритания“ има за цел да привлече международни туристи, като покаже известни филмови и телевизионни локации. Кампанията се възползва от кинематографичното наследство на Великобритания, като представя зашеметяващи дестинации от филмови хитове.

Пренасяне на Великобритания на големия екран

Награденият с „Оскар“ режисьор Том Хупър ръководеше проекта, който отвеждаше зрителите на пътешествие из най-емблематичните места за снимане в Обединеното кралство. По-конкретно, филмът включва сцени от „Мисия: Невъзможни“, „Спайдърмен“, „Хари Потър“, „Домът на дракона“ и „Наследство“. В сътрудничество с лондонската творческа агенция Pablo London кампанията „В главната роля е Великобритания“ изтъква Великобритания като звездата на световното кино.

Основни туристически пазари

Кампанията има за цел да привлече посетители от Австралия, страните от Съвета за сътрудничество в Персийския залив (ССПЗ), Франция, Германия и САЩ. За да достигне до глобалната аудитория, VisitBritain пусна реклами на цифрови билбордове в Берлин, Париж, Дубай и Саудитска Арабия. Кампанията има и компонент в социалните медии, за да се гарантира, че хората от цял свят ще се ангажират с материала.

Проучванията на VisitBritain показват, че повече от 90% от потенциалните посетители искат да разгледат местата от любимите си филми и сериали. Използвайки този ентусиазъм, кампанията приканва пътниците да опознаят Великобритания чрез нейните филмови пейзажи. Като подчертава реалните дестинации зад известните сцени, VisitBritain в крайна сметка цели да стимулира туризма, като същевременно подкрепя местния бизнес.

Звездните места във Великобритания

По време на видеото зрителите се запознават със смесица от исторически забележителности, живописни местности и оживени градски пейзажи. Освен това посетителите могат да тръгнат по стъпките на любимите си герои на места като:

  • Катедралата „Сейнт Пол“ и галерията „Тейт Модърн“, разгледани в „Мисия“: Невъзможното – Разпад.
  • Мостът Тауър, показан в „Спайдърмен: Далеч от дома“.
  • Нотинг Хил и Портобело Роуд, увековечени в „Нотинг Хил“.
  • Къща Кенууд в Хампстед, друго място за снимане на Нотинг Хил.
  • Лох Шиел в Шотландия, известно като Черното езеро от „Хари Потър“.

Освен това всяко място във Великобритания предлага уникално съчетание от история, архитектура и филмова магия.

Похвала от длъжностните лица

Министърът на туризма сър Крис Брайънт похвали кампанията, подчертавайки статута на Великобритания като дестинация за снимане на филми от световна класа. Освен това той подчерта, че филмите и телевизията вдъхновяват милиони хора да посещават Обединеното кралство.

„Туристическата ни индустрия вече е на стойност 74 милиарда британски лири за икономиката, а тази кампания ще спомогне за още по-голям растеж, като насърчи милиони туристи да посетят още повече части на нашата спираща дъха страна“, каза министърът.

„В подкрепа на нашия План за промяна, това ще помогне за увеличаване на броя на посетителите и разходите, ще създаде възможности за местните общности и ще създаде предпоставки за процъфтяваща икономика на посетителите в Обединеното кралство през следващите години.“

Същевременно главният изпълнителен директор на VisitBritain Патриша Йейтс подкрепи това мнение, като заяви: „Британските дестинации са истинската звезда на шоуто, тъй като ние използваме мощната притегателна сила на екранния туризъм, за да привлечем международни посетители и да стимулираме техните разходи в нашите страни и региони, стимулирайки местните икономики.“

С богатия си кинематографичен пейзаж Великобритания приканва пътниците да се пренесат в сцените на любимите си филми и телевизионни предавания. Кампанията „В главната роля е ВЕЛИКА БРИТАНИЯ“ гарантира, че феновете ще могат да изпитат магията в реалния живот.

Снимка: YouTube/Love GREAT Britain

Свързани статии

Бюлетин

лого

Службата ETA в Обединеното кралство предоставя многоезична информация за влизане в Обединеното кралство. Службата е независима от и не е свързана с правителството на Обединеното кралство.


Всички права запазени. UK ETA OFFICE 2025©